ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم ... باز بايد سرنوشت از سرنوشت خاتمي در سمينار "نقش مذاهب در ايجاد صلح" عدالت بدون آزادي، توهمي از عدالت است امید داریم در سال جدید تمام خواست های ملت ایران محقق شود به وبلاگ قسمتی با نام 8 دولت 8 کابینه اضافه شده که به معرفی کابینه ی 8 دولت ایران می پردازد و تصاویر و مقالاتی پیرامون این 8 کابینه ارائه می شود از این پس قسمتی با نام حوادث خیابانی به وبلاگ اضافه می شود که شرح حوادثی که در جلوی چشم نگارنده ی این وبلاگ رخ داده است را ثبت می کند

۱۳۹۰ آبان ۲۶, پنجشنبه

“هميشه همراه هم مي مانيم” /يك خبر – با دو تيتر “قندي ديگر تيتر نمي‌زند”

جمعي از روزنامه‌نگاران و فعالان عرصه رسانه به پاس قدرداني از سالها تلاش دكتر حسين قندي استاد و مدرس روزنامه‌نگاري كه اين روزها با بيماري آلزايمر دست و پنجه نرم مي‌كند، بيانيه‌اي صادر كردند.
به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين نمابر كه به امضاي شعبانعلي بهرامپور، بهروز بهزادي، احمد توكلي، مجيد رضاييان، يونس شكرخواه، مرتضي شيرازي، فريدون صديقي، مهدي فرقائي، سيد فريد قاسمي، علي اكبر قاضي زاده، محمود مختاريان و حسن نمكدوست رسيده، آمده است: «سال‌ها تيتر زد، اما حالا خودش موضوع تيتر اين نوشتار تلخ است. امروز همراهان ديرين اش برآنند تا بگويند: “ترا فراموش نمي‌كنيم”.
قندي ما با بيماري تلخ و مشكوك به “فراموشي” دست و پنجه نرم مي‌كند و ما دست او را هرگز رها نمي‌كنيم. قندي، آن‌قدر نوشت و تيتر زد، تا در فضاي روزنامه نگاري ما رشد كند و ببالد، مثل قند مي نوشت و روزنامه نگاري مي‌كرد. نفس مي كشيد و جا براي تنفس روزنامه نگاري اين مرز و بوم،‌مي گشود!
آموختن و آموزش، دغدغه هميشگي او بود. بسياري در دانشكده ها و در كلاس هاي پربارش، روزنامه نگار شدند، آموختند و برخي از همان‌ها، در صدر نشسته اند و پايه هاي روزنامه نگاري را نگه داشته‌اند.
تاليفات ماندگار و كاربردي او در روزنامه نگاريف در كنار اثرگذاري اش در بسياري از روزنامه‌ها و مجلات،‌ از كيهان هوايي گرفته تا روزنامه‌هاي ابرار، اخبار، جامعه،‌توس، انتخاب و جام جم از او يك روزنامه نگار چند وجهي ساخت.
امروز با ياد همه آن اثرگذاري هاي يگانه،‌ لبخندها و جدي بودن ها، تيتر پايان اين نوشتار را تقديم روزنامه نگاران، اصحاب رسانه و دانشگاهي مي‌كنيم تا بدانند به زودي نكوداشتي براي او برگزار خواهيم كرد.
افزودن بر آن، اميدواريم به اين بهانه، پايه و مبنايي براي جامعه روزنامه نگاران بنياد نهيم تا در بزنگاه هاي رنج و نياز، ياريگر اهل اين حرفه باشيم، با اين تيتر:
“هميشه همراه هم مي مانيم”
با آرزوي بهبودي و دعا براي سلامتي او»

1 نظرات:

سرمد گفت...

همیشه همراه هم می مانیم

ارسال یک نظر

 
طراحی و فارسی سازی توسط میثاق اختر(misagh akhtar) | برای مشاهده بهتر وب سایت لطفا از جستجوگر firefox استفاده کنید